|
Esports -
Basquetbol
|
|
Escrito por Adrian Sancho
|
|
Lunes, 03 de Mayo de 2010 08:22 |
|
 El Madremia Canals acaba la temporada 2009/2010 de la pijor forma possible ja que va caure a casa contra el Elda "B" a un partit amb molt altibaixos per part dels canalins. El resultat final va ser 56 a 74.
El Madremia Canals començà el partit amb les baixes de Rafa "Home Major" Casanova per lesió, Miguel Arándiga per problemes personals i Vicent Galbis per decisió tècnica.
Els de Rafa Castells feien una de cal i dos de arena, donat que per uns minuts jugaven molt bé pero seguidament anaven acompanyats de uns parcials desastrossos que feien que l´equip visitant ampliara la seua renda al marcador.
La nota negativa del partit fou la d´un jugador de Canals, que després de mantindre algunes conversacions amb l´àrbitre durant tot el partit, al principi de l´últim quart es van manpendre contra ell i el va insultar i el va intentar agredir. Esperem que no torne a pasar i esperem que la Junta Directiva del Club interveneixca i es pronuncie tant al jugador com a la Federació per tal de que aquesta mostra d´actitut no torne a passar mai més.
A l´apartat estadístic podem destacar:
- Els pocs tirs lliures que varem llançar 3/5 = 60 %. Un bon porcentatje pero molts pocs tirs lliures.
- Puntacions:
Antonio "Revolution Man" Sanchis: 22 Punts. Jose Ramón "El rei de la Pachanga" Requena: 13 Punts. Pablo "Robin Hood" Beniel: 8 Punts. Modesto Zuñeda: 7 Punts. Adrián Sancho: 4 Punts. Quique "Kick-Boxing" Pedrón: 2 Punts.
|