La Costera Digital
- El Centre d’Educació Infantil Betania inicia el procés de reserva de plaça i matrícula per al curs 2012-2013.
- L’Alcúdia de Crespins paga sus deudas a proveedores de autónomos y pequeñas empresas
- (2-5) El Dental Carralero vence en Tavernes y se sitúa cuarto en la clasificación Números positivos desde la llegada de Braulio con un empate y dos victorias
- “Caravana per la Pau 2011 / 2012”
- EL C.B. GENOVÉS PRESENTA EL LOGO PER AL TORNEIG CADET
- Floristería Avenida nombrada Comercio Excelente en l’Alcúdia de Crespins
- La Guardia Civil detiene a un varón por un delito contra la salud pública
- Gavarda tendrá plan general 30 años después de la pantanada
- EL CLUB NATACIÓ ONTINYENT APORTA A UNA NADADORA A LA SELECCIÓN JÚNIOR VALENCIANA
- PLAZA MAYOR INAUGURA SUS NUEVOS TALLERES ECOLÓGICOS Y DE INGLÉS
Canals Actualitat
Formulari d'entrada
Des dels Campanars
| El dissabte dia 30 de Gener, s'inaugura el Carrer Arcadio Soriano i Vela. |
|
|
|
| Notícies | |||
| Escrito por Redacció de coneixercanals.com | |||
| Jueves, 28 de Enero de 2010 18:44 | |||
|
El dissabte dia 30 de Gener de 2010, s'inaugura el Carrer Arcadio Soriano i Vela. (carrer que està situat paral.lel a l'ermita, a la zona d'horts).
Carrer Arcadi Soriano
Monument (a la dreta) que s'inaugurará el proper dissabte dia 30 de gener
Enviar email
Comentaris (7)
![]()
El millor president que tingue l'Associació Musical Canalense.
100
jueves 28 de enero de 2010
Votos: +2
Axo si que es bonico per al poble, fer homenages i recordar.se de la gent que ha fet algo per el poble i no intentar fer populisme barato, fent fill de .... a Jordi Molla, que no sap ni aon esta Canals
101
viernes 29 de enero de 2010
Votos: +0
El vaig conéixer poc i recorde que parlaria amb ell un parell de vegades, com a molt. Però el que si recorde be es que volia que li digueren Arcadi. Al rètol del carrer apareix el seu nom en castellà... com sempre mirant cap on no deguem.
102
viernes 29 de enero de 2010
Votos: +0
Arcadio sempre et recordarem per totes les coses bones que has fet en a l'Associacio Musical Canalense.
103
viernes 29 de enero de 2010
Votos: +0
J.: jo també m'he estranyat molt de vore 'ArcadiO', una empastrà amb malababa de la gent que està a l'Ajuntament. Jo també el vaig tractar poc però d'una de les coses que més recordava era de les primeres persones majors del poble que volia que li digueren Arcadi. Per fer-ho més fàcil, al seu fill li diuen Arcadi, i no ArcadiO.
Ai mare, dacsa al cerdo que renega! 104
viernes 29 de enero de 2010
Votos: +3
Respecte al nom arcadi ó arcadio ahir vaig sentir en el ple d´ayuntament a este respecte el concejal Emilio Lopez del P.P.va possar la placa ARCADI pero el fill de Arcadio concejal del PSOE li va dir que la cambiara y que posara ARCADIO
QUE MAL PENSAT ES LA GENT SEMPRE ENREDANT 105
viernes 29 de enero de 2010
Votos: -1 Escriu el teu comentari
|





















Coneixercanals.com






