guiacomercial

Fotos enviades

Envia les teues fotos a:

coneixercanals.canals1@picasaweb.com

i eixiran publicades ací inmediatament

L'oratge de huí i demá

Hui dijous tornarem a tindre un dia fred. Esta nit ha tornat a gelar cap a l'interior, mentre que durant el dia les temperatures a penes pujaran lleugerament respecte ahir. En general lluirà el sol, encara que amb intervals de núvols per l'interior de Castelló i, de vesprada, pel sud de la Comunitat.

Demà divendres tindrem el cel tapat en la meitat sud de la Comunitat, on arribarà a ploure de manera dèbil i dispersa, amb neu a les serres. A la meitat nord els intervals de núvols seran abundants, però només caura algun plugim dispers. El vent bufarà fluix de llevant i les temperatures es mantindran baixes.

80 Gb en fotos

coneixercanalsfotos2_320x200
boto-enllacCAA_copy

Noticias de Globedia.com -   Colaborador

Formulari d'entrada




XVIII edició de la Marxa-Pelegrinatge CANALS-BASILICA
La díhuit edició de la Marxa-Pelegrinatge CANALS-BASILICA 2010, tindrà lloc el pròxim dia 10 d'abril (dissabte).


Canals - Benifaio el dissabte 13 a les 5 en el quatre camins
La UD Canals s'enfrontará al Benifaió el proxim dissabte dia 13 de març a les 17 hores en el quatre camins.


21 anys sense Francesc
Avui, 8 de març de 2010 es compleixen 21 anys de la mort del poeta més gran que ha vist la vila de Canals. Avui, un “Poemari” (


XXV Media Maratón , Memorial Vicente Ferri
17 d'abril de 2010 Hora: 18:00 h., Distancia: 21.097 mts. Salida: Canals, Valencia

Mor Michael Jackson PDF Imprimir E-mail
Notícies - Succesos
Escrito por Redacció de coneixercanals.com   
Viernes, 26 de Junio de 2009 07:12
mjackson
El Rei del Pop mor en los Angeles després de patir un parada cardíaca

El llegendari Michael Jackson, proclamat el "Rei del Pop", va morir ahir als 50 anys a Los Angeles, després que fora trobat en la seua mansió de Bel Air en coma, darrere de patir aparentment una parada cardíaca.

Un equip mèdic desplaçat al seu domicili va trobar l'artista sense respiració, i darrere de practicar-li una reanimació cardíaca, va ser ingressat en l'Hospital de la Universitat de Califòrnia, on va ser declarat mort.

Abans inclús de conéixer-se la notícia de la seua defunció, una multitud de seguidors va acudir de manera espontània a les portes de l'hospital per a rebre de prop informació sobre el seu estat.
Comentarios (0)add comment

Escribir comentario

busy
Última actualización el Viernes, 26 de Junio de 2009 07:15
 

© 2010 Conéixer Canals. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tot o part dels continguts d'esta

web sense el seu previ i exprés consentiment, Conéixer Canals, no s'identifica amb les opinions dels comentaristes.

Contacte | Politica de privacitat | RSS| Colaborar | Hemeroteca | Fotografies | Videos

1998-2010 coneixercanals@coneixercanals.com

RocketTheme Joomla Templates