Pulsa «Intro» para saltar al contenido

La regidoria d’educació substitueix part de les finestres del Vicent Rius

Les obres suposen una inversió de 5.000 euros per a les arques municipals
La Regidoria d'Educació de Canals ha portat a terme els treballs de substitució de vint finestres del Col·legi Vicent Rius .

Des de l'administració local destaquen que aquesta actuació permet resoldre un dels problemes que el centre venia denunciant des de fa temps . I és que fins ara les aules orientades cap al nord de la planta baixa i el primer pis tenen problemes d'humitats ja que les finestres estan mal col·locades, obren cap a dins, i del deteriorament lògic pel pas del temps en dies de molta pluja deixen entrar l'aigua .
La Regidoria d'Educació fa una inversió de 5.000 euros per a resoldre aquest problema i les finestres antigues seran substituïdes per unes d'alumini iguals a les ja existents per guardar l'harmonia de l'edifici , amb doble vidre que permetrà resoldre l'estanquitat i l'aïllament tèrmic .

Sé el primero en comentar

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.