L'Ajuntament de Canals, mitjançant la Regidoria d'Educació que dirigeix Teresa Mollá, va celebrar ahir al saló d'actes de l'Ajuntament un emotiu acte en reconeixement al treball dels professors jubilats en el municipi en el passat curs escolar.
L'acte, del qual ha sigut l'artífex aquesta regidoria, es celebra des de fa quatre anys com a signe de gratitud i reconeixement al professorat de la localitat en què ha prestat serveis i on ha contribuït implícitament a la formació dels seus ciutadans.
Pepa Lila Vidal, del Col·legi Sant Antoni Abat; Joaquín Camarena Romero, Daniel Santos Serrano i Vicent Oltra Benavent, de l'IES Francesc Gil; van ser els docents homenatjats per la seua recent jubilació després de tota una vida dedicada a l'ensenyament, a més al costat dels docents també es va retre homenatge a Maria Benavent Sáez personal de l'administració amb més de 40 anys de treball a l'IES Francesc Gil.
La responsable de l'àrea, Teresa Mollá, es va dirigir als homenatjats dient-los que amb aquest senzill acte de reconeixement l'ajuntament vol mostrar la gratitud de tota el poble de Canals per la implicació i entrega al llarg de la seua carrera professional com a mestres "l'educació i la cultura són la base del progrés i de la convivència en societat i aquesta és una responsabilitat i una tasca que ha de ser compartida per tots ".
L'alcalde, Ricardo Cardona, va tancar l'acte assenyalant que "hui heu posat el punt final a una vida professional, ara és temps d'emprendre un nova etapa en companyia de les vostres famílies i amics, que us desitgem molt feliç, plena d'aficions i il·lusions i nous projectes ".
En l'acte els homenatjats van estar acompanyats per familiars, amics i companys que van voler transmetre'ls l'afecte que es mereixen després de molts anys d'esforç i dedicació en aquesta fascinant tasca d'ensenyar.
Homenatje profesors jubilats 2014 by Coneixercanals on Mixcloud
Sé el primero en comentar