Els Juniors de la nostra parròquia han tingut dos caps de setmana plens d’activitats. I es que el passat 8 de març van participar en el Festival de la Cançó de la zona i tornaren a casa amb el 1r premi.
Després, els dies 14 i 15 de març han tingut la convivència de centre en Moixent, on han aconseguit arribar al “País de Nunca Jamás” en companyia de Peter Pan i els seus amics per a salvar als xiquets perduts. A través d’estos personatges han pogut conèixer un poc més la persona de Santa Teresa, ja que aquest any celebrem el 500 aniversari del seu naixement.
Vos deixem algunes fotos dels dos caps de setmana.
Mes informació en la pagina web de la Parroquia: http://vl.parroquiacanals.com/primers-en-el-festival-de-la-canco-i-convivencia-amb-peter-pan-i-santa-teresa/
Sé el primero en comentar