El dimarts, dia 3 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO del Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat , visitaren el CIPFP “La Costera “ de Xàtiva.
L’activitat organitzada pel “Departament d’Orientació” del nostre centre , es realitza per a que dins del procés de presa decisions, els alumnes coneguen l’oferta formativa de la comarca i trien entre les diferents alternatives quin va a ser el seu futur acadèmic i professional posterior a l’Educació Secundària Obligatòria. En aquest cas, s’ha visitat un centre de Formació Professional on els alumnes poden seguir la seua formació acadèmica realitzant Cicles Formatius.
La jornada va començar amb una xarrada informativa amb el títol “Els Cicles Formatius”. Després els alumnes van visitar els diferents tallers i aules on s’impartixen els Cicles Formatius de Grau Mitjà : “Comerç ”, “ Cures d’Auxiliar d’Infermeria”, “Emergències Sanitàries”, “Electromecànica de vehicles”, “Carrosseria” i “Instal·lacions elèctriques i automàtiques”. Visitant els tallers van conèixer com es desenvolupa un ofici en concret, les diferents tasques que es poden realitzar i comprovar com es realitzen les pràctiques amb materials, maquinària, eines etc.. Amb aquesta activitat els alumnes van conèixer uns estudis relacionats directament amb el món laboral.
Mes informació en la pagina web de la Parroquia: http://vl.parroquiacanals.com/visita-dels-alumnes-de-4t-eso-del-col%C2%B7legi-parroquial-sant-antoni-abat-al-cipfp-la-costera-de-xativa/
Sé el primero en comentar